Gregory

( ilość produktów: 105 )

Założyciel marki Wayne Gregory urodził się z pasją do projektowania plecaków, którym mógłby zaufać realizując swoje nawet najbardziej ambitne plany, przez co swój pierwszy plecak zaprojektował mając 14 lat. W 1970 roku założył on też pierwszą firmę produkującą plecaki z zewnętrznym stelażem, a w 1977 roku w San Diego w Californii – Gregory Mountain Products. Misją Wayne’a było stworzenie systemu nośnego, który harmonizuje się z plecami i działa z ciałem, a nie przeciw niemu, zwracając przy tym uwagę na unikalne damskie i męskie cechy anatomiczne i wdrażając nowe materiały i technologie. Dzięki temu podejściu Gregory oferuje dożywotnią gwarancję, którą marka honoruje do dzisiaj.

Obsesja Wayne’a na punkcie innowacyjności, wydajności i komfortu doprowadziła markę do pozycji wiodącego producenta plecaków, które teraz dostępne są w ponad 45 krajach. Ponadto Gregory nieustannie zdobywa prestiżowe nagrody za innowacyjność produktów, jednak najważniejsze dla marki są głosy użytkowników – ich zadowolenie, zaufanie i sugestie, jakie zrodziły się przy ich outdoorowych przygodach.

Filozofia marki nie bez powodu zresztą głosi, że „właściwie zaprojektowane plecaki powinny być użytkowane, nie dźwigane w podróży”. Dlatego też firma koncentruje się na dopasowaniu do unikalnej ludzkiej geometrii i niestandardowych systemach nośnych, żeby plecak poruszał się zgodnie z ciałem użytkownika.

Każdy model Gregory’ego ma inny system nośny i inne zastosowane w nim technologie – dlatego polecamy zapoznać się z ofertą i specyfikacją modeli, żeby znaleźć odpowiedni dla siebie. Ale nie tylko technologie są tu ważne. Myślą przewodnią marki jest dopasowanie do ciała użytkownika. W tym celu Gregory stworzył innowacyjną metodę dobierania rozmiaru plecaka – bez miarek i liczenia, a raczej opartego na ludzkiej anatomii i metody przemierzania.

Masz pytanie? Kliknij! pixelpixelpixelpixel