EKIPA W AKCJI My w Akcji

TUTTU.pl - sklep turystyczny

Sklep internetowy>> tel.: 32 778 22 22
Katowice>> tel.: 32 778 22 22
Gdańsk>> tel.: 58 341 42 05
Poznań>> tel.: 61 847 54 57
Gwarancja Satysfakcji
Spis treści

    Jeśli produkt przetestowany w terenie nie spełni Twoich oczekiwań, wymień go w ramach programu: 

     GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI

     

    • KUP produkt.
    • SPRAWDŹ w rzeczywistych warunkach.
    • WYMIEŃ jeżeli nie spełnia Twoich oczekiwań. 

     

    Jesteśmy pewni naszej obsługi i oferty dlatego na produkty kupione w naszym sklepie dostają państwo Gwarancję Satysfakcji. Oznacza to, że jeżeli podczas zakupu nie jesteś do końca przekonany czy parametry techniczne sprzętu odpowiadają twoim wymaganiom, możesz po weryfikacji w terenie, w rzeczywistych warunkach, wymienić produkt na inny.

    Gwarancją objęty jest sprzęt turystyczny oraz odzież (dotyczy również produktów przecenionych) sprzedawana w stacjonarnych sklepach Tuttu i sklepie internetowym tuttu.pl

     

    Regulamin "GWARANCJI 100% SATYSFAKCJI”:

     

    1. Organizatorem „Gwarancji 100% satysfakcji” jest firma SZANTI, właściciel Sklepów Turystycznych tuttu.pl.
    2. Obowiązuje bezterminowo.
    3. „Gwarancją 100% Satysfakcji” objęty jest sprzęt turystyczny oraz odzież (dotyczy również produktów przecenionych) sprzedawana w stacjonarnych sklepach Tuttu i w sklepie internetowym tuttu.pl, taki jak: 

     

    Wyłączone z "GWARANCJI 100% SATYSFAKCJI” są: 

     

    • buty, sandały, buty narciarskie, wiązania narciarskie,
    • produkty spożywcze, produkty podlegające zużyciu (np. gaz, impregnaty, repelenty, kosmetyki, sznurowadła, wkładki), butelki i bukłaki na wodę,
    • artykuły podlegające personalizacji, czyli takie które są zmieniane w trakcie montażu jak np. narty lub sprzęt sprowadzany na specjalne zamówienie,
    • sprzęt wspinaczkowy (cała kategoria Wspinaczka - artykuły będące osobistym zabezpieczeniem).

     

    Warunki wymiany:

     

    1. Wymiana może zostać dokonana w ciągu miesiąca (30 dni) od daty zakupu.
    2. Przy wymianie obowiązkowe jest okazanie paragonu zakupu lub faktury.
    3. Wymianie podlega czysty produkt bez mechanicznych uszkodzeń, powstałych z winy użytkownika.
    4. W ramach „Gwarancji 100% satysfakcji” możliwa jest jednorazowa wymiana produktu na inny, z tej samej grupy produktowej (np. namiot na inny namiot). Wymieniony przedmiot musi być w tej samej cenie lub droższy niż produkt zakupiony pierwotnie. Dopuszcza się wymianę na tańszy produkt, ale w tym przypadku klient zobowiązany jest dobrać inne produkty, by kwota na paragonie zgadzała się z kwotą wydaną na wymieniany produkt. W przypadku wyboru droższego produktu, klient dokonuje dopłaty.
    5. Koszt odesłania artykułu do wymiany ponosi klient, koszt przesłania nowego sprzętu turystycznego o wartości powyżej 199 zł pokrywa SZANTI (regulamin sklepu).
    6. Do zwracanego produktu nabywca powinien dołączyć własnoręczny opis przyczyn braku satysfakcji z produktu.

     

    Formularz wymiany Gwarancja Satysfakcji>>> doc
    Formularz wymiany Gwarancja Satysfakcji>>> PDF

     

    Postanowienia końcowe:

    1. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
    2. Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji bądź odwołania „Gwarancji 100% satysfakcji”.
    3. W jej ramach możliwa jest jednorazowa wymiana produktu.

     

    Oświadczenia Organizatora:

    Organizator oświadcza, że sprzęt turystyczny zwrócony w ramach „Gwarancji 100% satysfakcji” zostanie oznaczony jako artykuł używany i nie będzie sprzedawany w zwyczajnym procesie sprzedaży.

     

     

    Masz pytanie? Kliknij!

     

    pixelpixelpixelpixel