ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE
Tuttu.pl
ul. Kościuszki 8
40-049 Katowice
Dopisek na paczce: „zwrot", „wymiana" lub „reklamacja nr ..."
Dział Obsługi Klienta
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00
Tel. +48 (32) 778 22 22
e-mail: bok@tuttu.pl
Zwroty
W ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu bez podawania przyczyny.
W celu dokonania zwrotu otwórz panel swojego konta klikając w nagłówku lub w stopce strony Twoje konto, a następnie z działu "Zwrot towarów" wybierz opcję Dodaj zwrot. Postępuj zgodnie z instrukcjami w kolejnych krokach.
- Jeśli Twojego zamówienia nie ma w aktualnym panelu prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową lub oddanie do Biura Obsługi Klienta sklepu internetowego wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany towaru.
- Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Koszt przesyłki zwracanego towaru do sklepu ponosi klient.
- W przypadku skorzystania w usługi e-Zwroty Poczty Polskiej koszty przesyłki zostaną potrącone od zwracanej kwoty - koszt zwrotu wynosi 9,50 zł.
- Zwrot pieniędzy za towar, z którego klient zrezygnował, zostanie dokonany na konto wskazane w formularzu niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie oraz po otrzymaniu przesyłki. W przypadku pobrań lub płatności on-line czas przekazania należności na nasze konto może trwać do 14 dni.
- Przesyłki dostarczone poprzez opcję „odbiór własny w sklepie" można zwracać za pośrednictwem sklepu stacjonarnego, w którym nastąpił odbiór zamówienia wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany towaru. Prosimy o poinformowanie biura obsługi klienta sklepu internetowego bok@tuttu.pl lub telefonicznie ++48 (32) 778 22 22.
Produkty zakupione w naszych sklepach stacjonarnych TUTTU są objęte odrębnymi przepisami. Zamówienie z odbiorem w sklepie pełni niezobowiązującą formę rezerwacji. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w sklepie, a tym samym niektóre produkty mają ograniczoną możliwość zwrotu - zasady zwrotu określają informacje podane w sklepach.
Zwrotom nie podlegają produkty ujęte w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Art. 38.
Przykładowo: towary docinane na metry (liny, repy, foki..), narty z zamontowanymi wiązaniami.
Wymiana
Aby wymienić towar:
- Złóż nowe zamówienie z produktem, na który chcesz wymienić posiadany produkt
(wybierz płatność przelewem, nie musisz dokonywać wpłaty - rozliczymy z salda zwrotu). - Zwróć towar wpisując w uwagach zwrotu nr nowego zamówienia.
- Nadpłatę zwrócimy na podane w zwrocie konto. Jeśli istnieje konieczność dopłaty to dokonaj jej na nasze konto podane w zakładce Sposoby płatności i wysyłki podając nr nowego zamówienia.
Reklamacje
Towary zakupione w naszym sklepie objęte są rękojmią w okresie 24 miesięcy lub gwarancją producenta (informacje umieszczone przy opisie i/lub przesłane z produktem). Jeśli w otrzymanym towarze zostanie stwierdzona wada, został uszkodzony podczas przesyłki lub nie nadaje się do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem należy zgłosić reklamację.
W zakładce Twoje konto otwórz Dział Reklamacji
i przejdź do otwierania nowej reklamacji.
Po zarejestrowaniu reklamacji:
- Dopisz na paczce "Reklamacja NR .... " - podaj nr reklamacji (nie musisz drukować formularza, wystarczy wpisać nr reklamacji)
- zarejestruj przesyłkę na stronie ezwroty.poczta-polska.pl,
- po potwierdzeniu przesyłki przez obsługę sklepu wydrukuj etykietę adresową, umieść na paczce i nadaj paczkę w wybranym urzędzie pocztowym
Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty, aby umożliwić sprawne rozpatrzenie reklamacji.
Uwaga: nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem ani na nasz koszt. Przesyłki wysłane za pośrednictwem usługi eZwroty rozliczane są między sklepem a Pocztą Polską. Zwrot kosztów pozostałych przesyłek reklamacyjnych prosimy uzgadniać z obsługą sklepu.
W przypadku problemów z zarejestrowaniem reklamacji możesz też wypełnić formularz reklamacji (przykładowy formularz reklamacji>>) i dołączyć go do paczki. Zalecamy jednak rejestrowanie reklamacji przez stronę. Dzięki temu możesz łatwo sprawdzić status reklamacji i otrzymasz powiadomienie o zmianie statusu.
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamacji.
Gwarancje
Towary zakupione u nas podlegają 12 miesięcznej gwarancji udzielanej przez producenta danego towaru, chyba że metka na towarze podaje inny okres gwarancji (nie może być krótszy a tylko dłuższy niż 12 miesięcy).
Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem, w szczególności używaniem i/lub konserwowaniem niezgodnym z przeznaczeniem lub informacją, którą towar oznaczono.
Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty, aby umożliwić sprawne rozpatrzenie reklamacji.
Podstawą do przyjęcia reklamacji są dane dotyczące transakcji, zarejestrowane w naszym systemie. Dzięki temu nie jest konieczne dołączanie dowodu zakupu do reklamowanego towaru.
Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać wyraźną informację, czy reklamacja dotyczy „GWARANCJI" czy też „RĘKOJMI", dokładny opis reklamacji, wskazanie żądania oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.
Reklamacja z tytułu gwarancji zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas towaru oraz pisma w sprawie reklamacyjnego.
Udzielenie przez producenta towaru gwarancji na towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z tytułu rękojmi.
Zwrot pieniędzy
W przypadku rezygnacji z zakupu lub reklamacji gwarantujemy zwrot pieniędzy, który zostanie dokonany bezzwłocznie po sprawdzeniu przesyłki w sposób uzgodniony z kupującym. Najszybszym sposobem zwrotu należności jest przekazanie na konto wskazane na formularzu zwrotu.