EKIPA W AKCJI My w Akcji

TUTTU.pl - sklep turystyczny

Sklep internetowy>> tel.: 32 778 22 22
Katowice>> tel.: 32 778 22 22
Gdańsk>> tel.: 58 341 42 05
Poznań>> tel.: 61 847 54 57
KUPUJ W TUTTU
Olek Doba
Jak kupować

Jak kupować - wskazówki dla klientów

 

  1. Jak znaleźć interesujący nas produkt?
  2. Jak przygotować zamówienie?
  3. Jak zapłacić za zamówienie?
  4. W jaki sposób otrzymam przesyłkę?
  5. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

1. Jak znaleźć interesujący nas produkt?

 

Sklep Tuttu.pl posiada kategorie główne: Sprzęt, Odzież, Buty i Skarpety, Dla Dzieci oraz Skitour i Freeride, które dzielą się na podkategorie szczegółowe.
Na każdej stronie jest wyszukiwarka - możesz wpisać w nią nazwę, rodzaj towaru, czy słowa, o których sądzisz, że pojawią się w opisie pozycji, np. "wspinaczkowy". Klikając na nazwę lub zdjęcie towaru, wejdziesz na stronę z jego szczegółowym opisem. Znajdziesz tam także informację o cenie produktu i o tym, jak szybko jesteśmy w stanie przygotować go do wysłania.

 


2. Jak przygotować zamówienie?

 

Żeby dodać towar do koszyka, użyj przycisku  do koszyka na stronie z opisem towaru. Gdy masz już w koszyku właściwe towary i chcesz złożyć na nie zamówienie, wejdź do koszyka, używając przycisku "koszyk " w boksie w prawym górnym rogu strony.
Sprawdź zawartość koszyka. Możesz zmienić liczbę zamawianych ilości wybranego produktu, usunąć coś z koszyka lub odłożyć część produktów do schowka, by móc zamówić je później. Zmianę liczby sztuk towaru zaakceptuj używając linku przelicz koszyk.
Na stronie koszyka jest informacja o czasie realizacji, koszcie dostawy i sposobie dostawy. Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy oraz wartości zamówienia. Sposób dostawy wybierany jest przez klienta.
Jeśli sprawdziłeś już, co masz koszyku, zaakceptowałeś warunki dostawy i chcesz złożyć zamówienie, naciśnij przycisk złóż zamówienie, aby przejść na stronę, na której musisz podać adres do wysyłki oraz dane do wystawienia faktury.
W naszym sklepie możesz robić zakupy bez rejestracji lub założyć konto klienta, gdzie jako login będzie twój adres e-mail oraz wpisane przez Ciebie hasło. Podczas zakupów bez rejestracji musisz podać dane do wysyłki oraz dane do faktury. W ostatnim kroku będziesz jeszcze mieć możliwość założenia konta klienta.
Jeśli jednak założysz konto klienta, wówczas możesz robić szybkie zakupy, masz dostęp do historii zamówień, śledzenia stanu zakupów, promocji i ofert specjalnych oraz do schowka, w którym możesz przechować interesujące cię produkty. Do rejestracji potrzebujesz swój adres e-mail i hasło, które w przyszłości zapewni Ci dostęp do Twojego koszyka i przechowalni, informacji o Twoich złożonych dawniej zamówieniach, a także pozwoli Ci uniknąć ponownego wpisywania swoich danych.

 

3. Jak zapłacić za zamówienie?

 

Ze strony "Dane adresowe" za pomocą przycisku kontynuuj przejdziesz na stronę "Płatność i dostawa", gdzie wybierzesz metodę płatności i sposób dostawy.


Oferujemy różne formy płatności - więcej informacji znajdziesz TUTAJ

 

Karty płatnicze autoryzujemy on-line za pośrednictwem PayU. Należna nam kwota jest pobierana z konta klienta dopiero w momencie wysłania zamówienia.

 

W przypadku płatności przelewem on-line, po pomyślnej autoryzacji, należność za zamówienie zostanie natychmiast pobrana z salda konta i przypisana do zamówienia.

 

W przypadku płatności przelewem numer konta wyślemy Ci mailem. Po zaksięgowaniu płatności zamówienie zostanie zrealizowane.

 

4. W jaki sposób otrzymam przesyłkę?

 

Towar dostarczamy za pośrednictwem:

 

  • Poczty Polskiej
  • Pocztex
  • Paczkomatów InPost
  • firmy kurierskiej GLS Poland >,

 

Możliwy jest także odbiór osobisty w wybranym przez klienta sklepie Tuttu w Gdańsku, Katowicach i Poznaniu po uzgodnieniu z obsługą sklepu tuttu.pl.

 

Informacje o czasie i kosztach dostawy znajdziesz TUTAJ

 

5. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

 

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktu w magazynie głównym naszego sklepu lub w naszych magazynach pomocniczych oraz od sposobu płatności za zamówienie i wynosi od 24h do 5 dni. Na czas, po którym przesyłka trafi do Twoich rąk, składa się również czas potrzebny nam na jej przygotowanie do wysyłki i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jej dostarczenie.

 

czas realizacji zamówienia + czas dostawy (kurier/poczta) = termin dostawy paczki (liczymy tylko dni robocze)

 

Pytaj śmiało, chętnie pomożemy!
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel