NASZA EKIPA W AKCJI My w Akcji
SKLEPY
Sklep internetowy>> tel.: 32 778 22 22
Katowice>> tel.: 32 257 22 90
Gdańsk>> tel.: 58 341 42 05
Poznań>> tel.: 61 847 54 57
KUPUJ W TUTTU
Olek Doba
Koszty i czas dostawy

Wysyłki realizujemy tylko na obszarze Polski. Możliwy jest także odbiór osobisty w wybranym przez klienta sklepie Tuttu w Gdańsku, Katowicach i Poznaniu po uzgodnieniu z obsługą sklepu internetowego tuttu.pl.

1. Poczta Polska

Wszystkie paczki przesyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej są wysyłane jako:

  • listy polecone priorytetowe,
  • przesyłki biznesowe (Pocztex 48)
  • e-przesyłki - odbiór w wybranych urzędach pocztowych i stacjach paliw Orlen


W wypadku gdy dostawa ulega opóźnieniu wskazana jest wizyta w lokalnym urzędzie pocztowym, dla sprawdzenia czy paczka jest już do odbioru a zabrakło jedynie awiza z poczty. Trasę przesyłki możesz sprawdzić wpisując nr paczki, który otrzymasz w potwierdzeniu wysyłki pod adresem: http://sledzenie.poczta-polska.pl/  


2. POCZTEX
Kurierzy POCZTEX dostarczają przesyłki w dni powszednie w miastach wojewódzkich do godziny 17:00, w pozostałych miastach i miejscowościach do godziny 15:00. Przesyłka awizowana jest poprzez SMS oraz można odebrać ją w swoim oddziale Poczty Polskiej. Trasę przesyłki możesz sprawdzić wpisując nr paczki, który otrzymasz w potwierdzeniu wysyłki pod adresem:http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/


3. Przesyłki kurierskie GLS POLAND
Kurierzy GLS Poland dostarczają przesyłki w dni powszednie w godzinach pracy, zwykle od 10:00-16:00 - jeżeli nie możesz wskazać adresu pod którym w tym czasie możesz odebrać paczkę - wybierz przesyłkę pocztową.
Trasę przesyłki możesz sprawdzić wpisując pod adresem:
https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek 11-cyfrowy numer listu przewozowego GLS który będzie podany w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia.
Aby skontaktować się bezpośrednio z kurierem, mającym dostarczyć Twoją paczkę, powinieneś zadzwonić do oddziału firmy kurierskiej GLS Poland, obsługującego Twój region i podać nr listu przewozowego GLS.
Adresy i telefony do lokalnych oddziałów GLS Poland znajdują się pod adresem:
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/5005_-gls-depot.htm - właściwy kontakt znajdziesz wpisując swój kod pocztowy.
Uwaga!
Kurier - zgodnie z REGULAMINEM ŚWIADCZENIA USŁUG firmy GLS Poland > - ma prawo sprawdzenia tożsamości osoby ODBIORCY poprzez sprawdzenie danych zawartych w liście przewozowym przesyłki z danymi zawartymi w dokumentach identyfikacyjnych (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy) oraz odnotowanie numeru PESEL na liście doręczeń (Regulamin GLS pkt. VIII.4).
Przy przesyłkach "za pobraniem" wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty - kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki. Kurier jest natomiast zobowiązany do wystawienia pokwitowania za należność pobraną podczas dostarczania przesyłki.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki.


4. Paczkomaty InPost - jak to działa sprawdź tutaj >>>


5. Odbiór osobisty w wybranym sklepie stacjonarnym Tuttu

 

Zamówienia złożone w sklepie internetowym można odebrać w sklepie stacjonarnym, a przy tym nie ponosić kosztów transportu. Zamówienie takie jest traktowane podobnie do rezerwacji - możesz z niego zrezygnować jeśli stwierdzisz, że nie spełnia Twoich oczekiwań nawet podczas odbioru w sklepie.
Podczas wybierania metody dostawy wybierz odbiór osobisty w wybranym sklepie. Jeśli zdecydujesz się na odbiór zamówienia płatność za zamówienie następuje wyłącznie w kasie sklepu stacjonarnego.
Zamówienie jest przekazywane do wybranego sklepu, a jego obsługa skontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia terminu odbioru zamówienia. Aby odebrać zamówiony towar należy podać swoje dane osobowe i/lub nr zamówienia. Przesyłka będzie czekała na odbiór w punkcie 5 dni od momentu powiadomienia o możliwości odbioru. Nieodebranie przesyłki będzie jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.

 

Zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są  tylko na obszarze Polski. 

Sposób dostawy

Koszt dostawy
(wartość zamówienia 0-198,99zł) 

Dostawa bezpłatna 
(wartość zamówienia od 199zł)

Poczta Polska (przelew lub karta) 10 zł brak opcji dostawy
Poczta Polska (płatne przy odbiorze) 12 zł brak opcji dostawy
Kurier POCZTEX (przelew lub karta) 14 zł 0 zł
Kurier POCZTEX (płatne przy odbiorze) 18 zł 0 zł
Kurier GLS (przelew lub karta) 14 zł 0 zł
Kurier GLS (płatne przy odbiorze) 18 zł 0 zł
Paczkomaty InPost (przelew lub karta) 10 zł 0 zł
Paczkomaty InPost (płatne przy odbiorze) 14 zł 0 zł
Odbiór własny w sklepie (po uzgodnieniu ze sklepem internetowym) - płatność w kasie sklepu stacjonarnego 0 zł 0 zł


TERMIN DOSTAWY PACZKI:


czas realizacji zamówienia + czas dostawy (kurier/poczta) = termin dostawy paczki (liczymy tylko dni robocze)


Zamówienia płatne kartą, przelewem elektronicznym lub przelewem tradycyjnym muszą otrzymać potwierdzenie wykonania przelewu/płatności. Nie dotyczy zamówień płatnych za pobraniem.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:


Wysyłka w 24-48 h

Towar dostępny w naszym magazynie i realizujemy zamówienie w ciągu 1-2 dni roboczych (maksymalnie 4 dni roboczych).


Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Towar dostępny w magazynie sklepu stacjonarnego.


Towar dostępny na zamówienie (brak określonego czasu oczekiwania na towar)
Zazwyczaj jest to towar, który na życzenie klienta możemy zamówić u dystrybutora, zaś dystrybutor często musi sprowadzić zza granicy. Wraz z dostawcą dokładamy wszelkich starań, aby termin ten był jak najkrótszy, jednak nie możemy zadeklarować, jaki będzie czas oczekiwania na sprowadzenie . Może się okazać, że sprowadzenie danego towaru będzie niemożliwe z powodu braku w magazynie producenta lub wycofaniu ze sprzedaży. Z uwagi na nieokreślony czas oczekiwania na towar dostępny na zamówienie sugerujemy nie łączyć go w jednym zamówieniu z innymi towarami.

Pytaj śmiało, chętnie pomożemy!
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij