NASZA EKIPA W AKCJI My w Akcji
SKLEPY
Sklep internetowy>> tel.: 32 778 22 22
Katowice>> tel.: 32 257 22 90
Gdańsk>> tel.: 58 341 42 05
Poznań>> tel.: 61 847 54 57
KUPUJ W TUTTU
Olek Doba
Gwarancja Satysfakcji

Gwarancja Satysfakcji

 

 

  • KUP produkt.
  • SPRAWDŹ czy Ci odpowiada.
  • WYMIEŃ jeżeli nie spełnia Twoich oczekiwań. 

 

Kupując u nas stajesz się naszym przyjacielem, a przyjaciół nie zostawia się w biedzie.
Dlatego, gdyby dany produkt nie spełniał Twoich oczekiwań, u nas będziesz mógł wymienić go na inny. Jesteśmy pewni naszej obsługi i oferty i prawdopodobnie jako jedyni oferujemy taką możliwość.

Gwarancją objęty jest sprzęt turystyczny oraz odzież (dotyczy również produktów przecenionych) sprzedawana w stacjonarnych sklepach Tuttu i sklepie internetowym tuttu.pl

 

Regulamin "GWARANCJI 100% SATYSFAKCJI”:

 

  1. Organizatorem „Gwarancji 100% satysfakcji” jest firma SZANTI, właściciel Sklepów Turystycznych tuttu.pl.
  2. Obowiązuje bezterminowo.
  3. „Gwarancją 100% Satysfakcji” objęty jest sprzęt turystyczny oraz odzież (dotyczy również produktów przecenionych) sprzedawana w stacjonarnych sklepach Tuttu i w sklepie internetowym tuttu.pl, taki jak: 

 

Wyłączone z "GWARANCJI 100% SATYSFAKCJI” są: 

 

  • buty, sandały, buty narciarskie, wiązania narciarskie,
  • produkty spożywcze, produkty podlegające zużyciu (np. gaz, impregnaty, repelenty, kosmetyki, sznurowadła, wkładki), butelki i bukłaki na wodę,
  • artykuły podlegające personalizacji, czyli takie które są zmieniane w trakcie montażu jak np. narty lub sprzęt sprowadzany na specjalne zamówienie,
  • sprzęt wspinaczkowy (cała kategoria Wspinaczka - artykuły będące osobistym zabezpieczeniem).

 

Warunki wymiany:

 

  1. Wymiana może zostać dokonana w ciągu miesiąca (30 dni) od daty zakupu.
  2. Przy wymianie obowiązkowe jest okazanie paragonu zakupu lub faktury.
  3. Wymianie podlega produkt bez mechanicznych uszkodzeń, powstałych z winy użytkownika.
  4. W ramach „Gwarancji 100% satysfakcji” możliwa jest jednorazowa wymiana produktu.
  5. Koszt odesłania artykułu do wymiany ponosi klient, koszt przesłania nowego sprzętu turystycznego o wartości powyżej 199 zł pokrywa SZANTI (regulamin sklepu).
  6. Do zwracanego produktu nabywca powinien dołączyć własnoręczny opis przyczyn braku satysfakcji z produktu.

 

Formularz wymiany Gwarancja Satysfakcji>>>

 

Postanowienia końcowe:

  1. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji bądź odwołania „Gwarancji 100% satysfakcji”.
  3. W jej ramach możliwa jest jednorazowa wymiana produktu.

 

Oświadczenia Organizatora:

Organizator oświadcza, że sprzęt turystyczny zwrócony w ramach „Gwarancji 100% satysfakcji” zostanie oznaczony jako artykuł używany i nie będzie sprzedawany w zwyczajnym procesie sprzedaży.

Gwarancja 100% Satysfakcji

Pytaj śmiało, chętnie pomożemy!
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij