Gwarancja Satysfakcji

Jeśli produkt przetestowany w terenie nie spełni Twoich oczekiwań, wymień go w ramach programu: 

 GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI

 

  • KUP produkt.
  • SPRAWDŹ w rzeczywistych warunkach.
  • WYMIEŃ jeżeli nie spełnia Twoich oczekiwań. 

 

Jesteśmy pewni naszej obsługi i oferty dlatego na produkty kupione w naszym sklepie dostają państwo Gwarancję Satysfakcji. Oznacza to, że jeżeli podczas zakupu nie jesteś do końca przekonany czy parametry techniczne sprzętu odpowiadają twoim wymaganiom, możesz po weryfikacji w terenie, w rzeczywistych warunkach, wymienić produkt na inny.

Gwarancją objęty jest sprzęt turystyczny oraz odzież (dotyczy również produktów przecenionych) sprzedawana w stacjonarnych sklepach Tuttu i sklepie internetowym tuttu.pl

 

Regulamin "GWARANCJI 100% SATYSFAKCJI”:

 

  1. Organizatorem „Gwarancji 100% satysfakcji” jest firma SZANTI, właściciel Sklepów Turystycznych tuttu.pl.
  2. Obowiązuje bezterminowo.
  3. „Gwarancją 100% Satysfakcji” objęty jest sprzęt turystyczny oraz odzież (dotyczy również produktów przecenionych) sprzedawana w stacjonarnych sklepach Tuttu i w sklepie internetowym tuttu.pl, taki jak: 

 

Wyłączone z "GWARANCJI 100% SATYSFAKCJI” są: 

 

  • buty, sandały, buty narciarskie, wiązania narciarskie,
  • produkty spożywcze, produkty podlegające zużyciu (np. gaz, impregnaty, repelenty, kosmetyki, sznurowadła, wkładki), butelki i bukłaki na wodę,
  • artykuły podlegające personalizacji, czyli takie które są zmieniane w trakcie montażu jak np. narty lub sprzęt sprowadzany na specjalne zamówienie,
  • sprzęt wspinaczkowy (cała kategoria Wspinaczka - artykuły będące osobistym zabezpieczeniem).

 

Warunki wymiany:

 

  1. Wymiana może zostać dokonana w ciągu miesiąca (30 dni) od daty zakupu.
  2. Przy wymianie obowiązkowe jest okazanie paragonu zakupu lub faktury.
  3. Wymianie podlega czysty produkt bez mechanicznych uszkodzeń, powstałych z winy użytkownika.
  4. W ramach „Gwarancji 100% satysfakcji” możliwa jest jednorazowa wymiana produktu na inny, z tej samej grupy produktowej (np. namiot na inny namiot). Wymieniony przedmiot musi być w tej samej cenie lub droższy niż produkt zakupiony pierwotnie. Dopuszcza się wymianę na tańszy produkt, ale w tym przypadku klient zobowiązany jest dobrać inne produkty, by kwota na paragonie zgadzała się z kwotą wydaną na wymieniany produkt. W przypadku wyboru droższego produktu, klient dokonuje dopłaty.
  5. Koszt odesłania artykułu do wymiany ponosi klient, koszt przesłania nowego sprzętu turystycznego o wartości powyżej 199 zł pokrywa SZANTI (regulamin sklepu).
  6. Do zwracanego produktu nabywca powinien dołączyć własnoręczny opis przyczyn braku satysfakcji z produktu.

 

Formularz wymiany Gwarancja Satysfakcji>>> doc
Formularz wymiany Gwarancja Satysfakcji>>> PDF

 

Postanowienia końcowe:

  1. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji bądź odwołania „Gwarancji 100% satysfakcji”.
  3. W jej ramach możliwa jest jednorazowa wymiana produktu.

 

Oświadczenia Organizatora:

Organizator oświadcza, że sprzęt turystyczny zwrócony w ramach „Gwarancji 100% satysfakcji” zostanie oznaczony jako artykuł używany i nie będzie sprzedawany w zwyczajnym procesie sprzedaży.

 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 3469 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-16
Jak zawsze - sprawnie, sensownie, życzliwie. Szczerze polecam!
2024-03-14
Dobrej jakości towar. Mila, życzliwa i fachowa pomoc.
Masz pytanie? Kliknij! pixelpixelpixelpixel